niedziela, 31 sierpnia 2014

PRZYŁADOWE ŚNIADANIE

Kto z Was czekał na mój post dotyczący śniadania? :)
Już jest !!!

Przedstawię Wam moje jedno przykładowe śniadanie owocowe.

Najważniejszym składnikiem są maliny lub truskawki.
Dziś wykonałam mus truskawkowy więc przedstawię Wam przepis na podstawie truskawek.

Składniki:

- miseczka truskawek
- śmietana 18%
- 1/3 szklanki mleka
- cukier 

Przygotowanie:

Płuczemy dokładnie truskawki, obieramy i kroimy na kawałki. Wrzucamy wszystkie do blendera. 
Następnie przelewamy do miseczki, dodajemy 3 duże łyżki śmietany, mleko i cukier (w zależności od tego czy chcemy by było słodkie). Wszystko dokładnie razem mieszamy.
Przelewamy w miseczkę lub wysoką szklankę i podajemy :)



MOŻECIE RÓWNIEŻ DODAĆ PŁATKI OWSIANE ROBIĄC GĘSTY MUS, TAKI BY NIE BYŁ DO PICIA :)

Ja dodając garść płatków owsianych przygotowałam go w taki sposób jak poniżej

SMACZNEGO !! :)




2 komentarze:

  1. super! dzieki za przepis na mus!!!!! wykorzystam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominuję do LBA pozdrawiam <3 classicallyday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń